Thursday, July 2, 2009

Tak Tau Nak Makan Dekat Mana Malam Ni?


After reading about it dalam Chic's blog, saya adalah begitu teruja nak pergi ke sini. Kami dah tau pasal tempat ni dah lama just tak berani nak masuk sebab tak pernah nampak melayu makan. Bila dah masuk barula nampak punya besar dia tulis "no pork served". Jadi apala lagi? Yakin je dan laju meng-order.. :)


Sebab sangat terpengaruh dengan Chics dan tak berani nak order makanan lain sebab takut tak sedap. Kami telah order sebijik-sebijik macam dia makan hari tu. haha. Ampun ye. Tapi cara you blog sangat meyakinkan bahawa ia adalah sedap!


Homeland Mee Dry


Celery mee

and...........


The tau foo faa adalah sedap sampai orgasm. ooo.... :)

After 10 minit makanan sampai ini yang terjadi.


Licin?? Percayalah ia adalah super sedap! Dan rasa menyihatkan (agaknya la dah semua pun sup and soy mintak mintak dia tak guna byk msg)

Verdict? Memang puas hati you. Dah la sedap dan kenyang dan only cost us RM20 siap desert bagai. Ada lagi yang we all order tapi dah pelahap sangat tak sempat tangkap gambar.

And....

That RM20 is before discount. Kalau datang after 9.30pm ada happy hour. Gila awesome.

Jadi, terima kasih pada chicsinred kerana telah memperkenalkan kedai yang sedap dan dekat dengan rumah pada kami si gemok dua orang yang suka makan.

Teheee....

Notakaki: Cantik tak saya edit gambar? Thanks to Lisha akhirnya pandai gak saya guna photoshop yang dah berkurun dalam laptop tu. ;)

2 comments:

my tots said...

sadap ni rase nak dtg lg try laen2 plak..

pemerepek said...

potoshop ke? tertipu aku..
sadis..