Sunday, December 6, 2009

Sister Day Out




Isk. Benci betul lah guna camera phone ni.

Semalam tidur tak basuh kaki jadi telah mimpi guna iPhone. Ya tahap pathetic sampai begitu sekali. Nak nak lepas baca status BFF dalam facebook "3 hours ago via facebook for iphone" Bencik!

Jadinya bangun lambat walaupun dah janji dengan kakak nak pergi gym sama-sama pagi tu. Dah bangun tapi tidur balik sambung mimpi basah bersama iphone.

After gym, saya telah mengajak (err more to memaksa) the sister and the husband to go to starbucks to get their Toffee Nut Latte (again). Actually apart of being crazy over the drink itself, saya adalah mahu mendapatkan 2010 planner mereka! Sokaa!!! Mahuu!!!

Iye buang duit sila ketuk kepala saya sekarang.

So alang-alang dah duduk minum, kami makan la sekali. Bila dah duduk makan harusla cam-whore juga. hehe







Okey dah lah. nak upload lagi tapi bencila tgk gambar camera phone. Bye!

P/SI need 6 more "wish" stamp the get the planner. Okey siapa baik hati nak teman saya minum coffee?? Bagi saya wish stamp in return saya bagi selendang saya for free?? hehe. nak tak? nak tak?

1 comment:

HaNi said...

e'eh cikgu fatin zuhra