Monday, December 21, 2009

Sambutan hari kejadian~The Library @ Damansara 121209





I don't have any attention to blog about this at first but since fb is so freaking annoying (I can't seem to upload the pictures since last Sunday!), so here goes..

Oh, I did mention in my previous entry about the surprise we did for the lady in yellow. Well, this celebration is still for her since she was blabbering non-stop about her coming soon birthday!

Slices of cakes je.. Tu pun tak habes-habes sebab kenyang..

Oh lupa nak review, ambiance The Library ni best! Paling best sebab dia kat mall so parking is not a problem. Then even dia dalam mall tapi dia ada section open air di mana ada kipas besssarrr dia letak kat situ so asap rokok takdela kepam dalam tu.. Boleh I bernafas cam biasa. Kalau tak biasanya kalau lepak tempat-tempat macam ni penat I tahan nafas sebab setiap kali sedut rasa asap masuk dalam paru-paru pastu terbayang billboard Kementerian Kesihatan pasal paru-paru hitam tuh. Ngeri! Ye, saya tak cool sebab tak suka asap rokok. Hehehe.

Tapi food wise adalah horrible! at least for me lah even I tak order tapi I ngecak-ngecak diorang punya (cheapskate). Hahaha. Overall okeylah i guess.

That night ada talent contest wtf ape ntah. Siap ada pole dance bagai okey. Talent, no? And we stumble upon this cute famous lady.




Awww... Motif letak banyak gambar?? Haha. Can't resist la noks.. dia comel sangat!! Pakai baju sumpah bling-bling tak hengat tapi comel je. Kalau I yang pakai confirm kena baling kasut orang menyampah tengok.

Lepas makan-makan, tiup lilin, masa untuk cam-whore!! haha. Tu la yang ditunggu-tunggu sebenarnya...













Okey serious sekarang rasa cam jakon habes amik gambar kat semua tempat. Dah lupa sebab asal berada di sini. :)

Then aktiviti bersambung...




motiff??


Disudahi dengan acara lompat beramai-ramai.

P/S: I just realize that most of my activities are around The Curve area. Hummpphhh.. Time for new place perhaps?

No comments: